more inspirations!

又發現一個靚blog,要同大家分享下~

just made from paper - Aga

最令我欣賞嘅,係呢個(大概也很喜歡時裝的)blog作者
會用Runway上看到的漂亮新款時裝作為整卡的靈感,
將兩樣自己喜歡的東西合併起來mix and match,
好有型呀!

Aga的風格偏向簡約,跟之前介紹過的Ashley很不同
可以說是各有各精彩~
Aga有很多令人意想不到的好點子,
例如用廁紙(!)印出立體的花花!好.靚.呀!

多看國外的靚blog令我的創作熱血繼續滾滾~
今日come across一個 online card class,
好似幾好,心思思呢~


網上上堂無限幾時,D 資料又可以隨時翻看,睇完又可以再睇
可能都幾啱我D schedule。。。
即係咁,如果呢個課程收呢個價錢,有咁嘅師資,我覺得絕對超值,
正在看這個blog的你,如果聽得明英文,
我會建議大家報呢個,囉….

 

Categories: 部落格, other than papers | 標籤: | 發表留言

文章分頁導航

Leave a Comment

在WordPress.com寫網誌.

